Thursday, September 10, 2015

O altfel de calatorie



“Cu cateva flori in gradina mea, jumatate de duzina de picturi si cateva carti, as putea trai fara a simti invidia.” - Lope de Vega

                            

Nufar pentru mama
by ITC

O floare mica si gingasa,
Eu azi iti daruiesc
Caci tu esti fiinta mea aleasa
Pe care o iubesc.

Zambindu-mi precum nufarul in soare,
Cantandu-mi precum frunzele in vant,
Iubindu-ma mereu fara-ncetare
Tu m-ai facut sa fiu ceea ce sunt.

Cuvintele nu ma ajuta sa iti spun
Ceea ce simt si ceea ce-ti doresc,
Dar poate pensula m-a inspirat mai mult
Ca intr-un mod gingas sa-ti spun cat TE IUBESC!

Gingasie
                    

„Dacă îți place trandafirul, trebuie să-l accepți cu tot cu spinii lui.” - Nicolae Iorga




                

"Când te simţi lovit, apăsat de viaţă, trebuie mai ales atunci să-ţi îndrepţi ochii spre zona solară a speciei: să asculţi muzică, să reciteşti o poezie, să te uiţi la un tablou. Dintr-o dată, simţi cum, de la nivelul râmei, fiinţa ta se ridică pe verticala piscului", Ileana Vulpescu - Arta conversatiei


                

"...Invata de la floare sa fii gingas ca ea...",  Rudyard Kipling - Invata de la toate


Nu ma uita














No comments:

Post a Comment